lut de craene

Je moet vooraf betalen dus moet de bestelling ook in orde zijn! Een deel van de bestelling was niet juist! Dan hebben ze maar 4 dezelfde flessen geleverd. Dit wat ik nodig had, wou ik precies uitproberen voor beschadigde hoofdhuid en daarom bestelde ik dit daar natuurlijk. Dan moeten ze dit vooraf laten weten !!! ik had dit ook aangeraden aan een vriendin om dit uit te proberen en ik kan het nu zelfs niet geven want ik heb dit product niet ontvangen!

Reactie Koopjesdrogisterij.nl:

Beste Lut,

Deze review verrast ons. We hebben immers per mail al contact met elkaar gehad hierover?

ZARQA heeft onlangs de shampoo dandruff Sles vrij op de markt gebracht en dat is ideaal voor mensen met een beschadigde hoofdhuid of met een overgevoeligheid voor schuimende shampoos. De sles vrij shampoo schuimt niet en heeft toch dezelfde werking als de schuimende variant van de dandruff lijn. Beide shampoos werden al aangeboden in onze webshop en in de webshop van Drogisterij Aanbiedingen waar u bestelde, terwijl wij de gloednieuwe slesvrij nog niet op voorraad hebben. De twee soorten shampoos lijken erg op elkaar en daardoor heeft u per ongeluk 4 maal de schuimende variant ontvangen.

Zoals u in uw mail kunt lezen mag u de shampoos houden en sturen wij de Sles vrij direct na, zodra wij die hier op voorraad hebben. En dat zal snel zijn, want nieuwe en vernieuwde producten nemen wij graag op in ons assortiment.
Wij zijn natuurlijk ook benieuwd of u ook de werking van beide shampoos het zelfde vindt. We zouden het leuk vinden als u ons dat laat weten.

Hartelijke groet,
Fajona van den Oever
Droginet

Score voor Koopjesdrogisterij.nl: 0.5/5
Zou je ons aanbevelen bij vrienden, buren of collega's? Nee
Geslacht: vrouw
Leeftijd: 50
conditioner Zarqa, shampoo Zarqa en SLES vrije sha ...