W Erasmus

Prontuit SLECHT! totaal klantonvriendelijk, heeft geen empathie bij ongewone situaties. Hier koop ik NOOIT weer, as dit is hoe jullie met klante omgaan. En het ergste is, het gaat niet over duisende euros, maar minder dan 100 euro, niet zo veel voor zo bedrijf, maar wel veel voor mij als particulier. Ik had telefonisch, per email en via social media kontakt en mijn verhaal met verzoek gesteld.... ze zij onwrikbaar.... Vandaar mijn resentie hier.

Mijn verhaal/verzoek aan Koopjesdrogisterij:
Ik heb op 10 Juli producten voor mijn hond bij Koopjesdrogisterij besteld. Deze is op 16 juli geleverd. Mijn hond is op 13 juli met een vergrote hart en lever gediagnoseerd. Zij waren heel slecht eraan toe, eet niet meer. Op woensdag 29 juli is zij dan ook aan een hartaanval overleden. Het pakketje van jullie, die ik voor haar heeft besteld, staat nog ongeopend in de kast. Mijn vraag aan jullie: het is 3 a 4 dagen buiten jullie aangegeven retour tijdsvak. maar omdat ik verder geen nut heeft aan deze supplementen voor mijn hond, hoop ik van harte dat ik deze pakket mag retouneren. Ik hoop dat Koopjesdrogisterij begrip heeft voor mijn verzoek. Retouneren van een pakket binnen het termijn is echt het laastste die mij bezig hield tijdens het crisis situatie van mijn hond.

wat mij betreft, nadat ik zo star wordt behandel na het overlijden van mijn hond - GEEN sterke punten

*** UPDATE *** Na overleg met collegas is er besloten dat ik, gezien de buitengewone omstandigheden, toch mijn pakket mag. Retouneren. Dankjewel daarvoor. Hierdoor bestel ik waarschijnlijk weer bij Koopjesdrogisterij.

Beter luister naar een klant wanneer die komen met een overmacht situatie, en niet zo rigied aan het regeltjes vasthouden

Score voor Koopjesdrogisterij.nl: 4/5
Zou je ons aanbevelen bij vrienden, buren of collega's? Ja
Geslacht: vrouw
Leeftijd: 57