Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Marijke en Hans

Vanaf begin af aan een uitstekende ervaring. Eddy begint niet met de vraag wat je in gedachten hebt of mooi vindt, maar benadert de situatie als iets dat een oplossing nodig heeft. Hij wil je leren kennen, de ruimte, het gebruik van de keuken, wie er kookt, gezinssituatie en vraagt je dan pas wat je in gedachten hebt en wat je mooi vindt. Resultaat was een geweldig mooi plan en advies waar het vakmanschap vanaf spat - en pas daarna komen pas de materialen en kleuren aan bod.

zeer indrukwekkend en met veel inlevingsvermogen.

De aanschaf van een keuken is een gecombineerde dienst van advies, ontwerp, handel, coaching(!), vertrouwen, service en nazorg. Daarnaast wil je natuurlijk profiteren van de kennis en ervaring die iemand heeft opgedaan door jarenlang mensen van 'keukenoplossingen' te voorzien. Ook is er duidelijk niet bezuinigd op monteurs! Ervaren vaklui die helder communiceren en makkelijk benaderbaar zijn.

Communicatie per email (handig met foto's) kan beter, maar omdat Eddy echt een soort 'band' met je aangaat en het contact 100% open houdt, blijft de drempel laag en kun je er altijd van op aan dat wat niet goed is, zeker goed komt.

De offerte vond ik wel moeilijk te lezen, ik zou het mooi hebben gevonden als er een 'lekenlaag', desnoods met plaatjes, tussen had gezeten, ik heb stress gehad van de vele nummers en onderdelen en had even het gevoel dat de verantwoordelijkheid of het allemaal klopte bij mij lag. Bleek (natuurlijk) niet zo te zijn, maar dat vond ik wel even spannend!

Score voor Kooistra Keukens: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen Product: keuken: aanrecht, kasten, lades, eiland, apparatuu...