Levering
Assortiment / collectie
Kwaliteit van het product

Irene

Voor de bruiloft heb ik bij Koningkaart uitnodigingen gemaakt en besteld. Ik heb meerdere keren contact gehad met Koningkaart omdat ik vragen had over mijn bestelling en ik ben elke keer heel fijn en behulpzaam geholpen!

Koningkaart is goed te bereiken en zijn erg klantvriendelijk. Daarnaast wordt een bestelling goed en netjes verpakt, zodat de kaarten goed beschermd zijn. Ik had eerder een bestelling gemaakt, maar niet daadwerkelijk besteld, maar daardoor was mijn kortingscode niet meer geldig. Een telefoontje naar Koningkaart en ik had een nieuwe kortingscode, super!

Ik vond het zelf vervelend dat er op de site staat aangegeven dat je ook makkelijk twee verschillende kaarten kunt maken voor je daggasten en je avondgasten (dat is ook zeker waar), maar daarbij wordt niet aangegeven dat je dan qua prijs misschien minder goed af bent, omdat je dan twee kleine bestellingen hebt, in plaats van een grote bestelling. Dus als verbeterpunt/tip zou ik op de site vermelden dat twee verschillende kaarten wel invloed kan hebben op de prijs van de kaarten.

Score voor Koningkaart: 4.5/5
Zou je Koningkaart aanbevelen? Ja