Komma

Mount advies

Het werk en de service die Komma aflevert is fantastisch en van zeer hoge kwaliteit. In opdracht van verschillende overheidsinstanties heb ik in het verleden Komma al een aantal opdrachten gegeven en iedere keer stond ik versteld van het opgeleverde werk. Het is anders, pakkend, doordacht en waterdicht. Nu ik als zelfstandige ben begonnen was de keuze voor een bedrijf dat mij kan helpen bij het opzetten van mijn website dan ook niet moeilijk. Komma is jong en verfrissend en doet je iedere keer weer versteld staan van hun bijzonder kundige manier van werken. Als startende ondernemer is het laten maken van een website een flinke investering, maar de website die Komma voor mij gemaakt heeft staat als een huis en was het 300% waard. Daarnaast zijn ze ontzettend behulpzaam bij al je vragen over de (technische) rompslomp die er achter de schermen bij komt kijken. Meneer d’n directeur Stef heeft een kei gaaf bedrijf opgezet met een super leuk team waar de energie vanaf knalt. Ieder bezoek aan Komma is een feestje!

Reactie Komma:

Heel erg bedankt voor deze mooie complimenten! Wij zijn ook heel erg blij met onze samenwerking.

Score voor Komma: 5/5
Zou je Komma aanbevelen? Ja