Knuz.nl

Aanbod van leden op Knuz
Ontwerp van de site

keess57

Alle lof voor Knuz !
Jammer dat er mensen tussen zitten die het kennelijk verknallen voor de anderen. Ik heb eigenlijk alleen maar positieve ervaringen. En een beetje hoffelijkheid tegenover elkaar kan geen kwaad. Als je iemand niet ziet zitten, zeg het dan gewoon even netjes. Wat betreft fake profielen. Ik ben ze nog niet tegengekomen, althans niet hier. Valt mij juist op dat wanneer je vraagt of iemand wil afspreken dat er dan heel snel een date geregeld is. Das op fake-datingsites wel anders. Daar proberen ze je juist zo veel mogelijk berichtjes te laten versturen waarvoor je grof geld moet betalen. Dat is pas schandalig zoals je daar " besodemietert " wordt. En das bij Knuz dus niet. Die is "echt" echt, in mijn ervaring. Complimenten voor Knuz !!!

Sterke punten van Knuz

Ja duhh... gratis berichtjes versturen en echte profielen. En dat alles heel open is, b.v. statistische gegevens van andere bezoekers aan jou of andere profielen.

Zou het niet weten. Ja las veel over mensen die al heel lang niet meer actief zijn. Oke het staat leuk op je ledenaantal maar als je een jaar in-actief bent, gooi ze er dan maar uit. Het kan ook een pijnlijke reden zijn dat je niet meer actief bent. Zwaar ziek, overleden o.i.d. En mocht iemand na jaren terugkomen dan is een nieuw profiel schrijven wel op ze plaats. Vooral een nieuwe foto. O ja mensen zonder foto hebben vaak een goede reden. Maar ze snijden zichzelf in de vingers is mijn mening.

Score voor Knuz.nl: 4/5
Zou je Knuz aanbevelen? Ja