F. de Kleijn

Uitgebreid aanbod

Geen professionele verpakking: een schoenendoos komt wat amateuristisch/goedkoop over

Reactie Klein Wintersport:

Allereerst dank voor uw review naar aanleiding van u bestelling onlangs. Alle tips/adviezen nemen we graag ter harte. Soms houden we er een eigen visie op na en hebben we de behoefte om te reageren. Zo ook in het geval van uw review. U geeft o.a. aan dat de 'schoenendoos' niet profi overkomt. Daarin moeten wij u gelijk geven. Je zou bijna denken ik heb toch niks bij Schoenenreus besteld ;-)! Gaan we dit dan anders doen? Nee helaas, we zijn geen Coolblue, geen Bol.com, wij hergebruiken zoveel mogelijk. Dozen in allerlei vormen en herkomsten. Zo lang het maar functioneel is. Dat komt u, ons als het milieu onsziens ten goede. Ook mede hierdoor kunnen wij eea scherp in de markt aanbieden. Hopelijk waardeert u dat toch ergens.
U heeft maandag besteld, pakket is dinsdag al verzonden, u heeft uw mooie bestelling 1 dag later op woensdag ontvangen. Dat is toch best rap!
Mocht u nog eens tijd hebben bel gerust of kom langs op de koffie, van gedachte wisselen vinden we altijd waardevol.
Sportieve groet,
Klein Wintersport

Score voor Klein Wintersport: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Allerlei onderhoudsproducten voor sku’s