Omgaan met klachten
Snelheid van kitwerk
Afspraak inplannen
Prijs van kitwerk

Kit

Mijn ervaring is dat ze bij mij niet meer binnen komen duidelijk afspraken gemaakt voor ook mijn kozijnen het oude kit eruit te snijden en te vervangen stond niet op de bon alleen tegelwerk dat kan gebeuren geen probleem.dat is ook gebeurd.maar hebben alleen maar sillicone kit bij dus er kon niet gekit worden ze hebben een grote bus bij met 1 soort kit en 2 kleuren wat een lachertje voor zon bedrijf.en het mooiste is hoe gaan we dit oplossen ze moeten nog bellen en dan nog de prijs wat ik moest afrekenen het werd 60 meter minder kitten antwoord 225€ anders kan ik de kosten niet dekken wat een bedrijf zeg echt een afrader.

Beter je huiswerk doen

Reactie Kitvoegen.nl:

Goedemorgen,
Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een recensie te schrijven.
Helaas is uw idee van duidelijke afspraken een andere dan die van ons. Ook dat kan gebeuren.
Het klopt ook dat wij een minimumtarief hebben, dit bedrag is inclusief voorrijkosten, BTW, materialen en arbeid.
Het klopt niet dat wij maar 1 soort kit hebben en maar twee kleuren. Onze collega's zijn vak-volwassen kitters en weten precies welke kit op welke ondergrond gebruikt moet worden. En er zitten zeker meer dan twee kleuren in onze bussen hoor.
Het spijt ons dat u een in uw ogen vervelende ervaring heeft gehad met ons en wensen u veel succes met een ander kitbedrijf in de toekomst.

Score voor Kitvoegen.nl: 1/5
Beveelt u Kitvoegen.nl aan? Nee