Omgaan met klachten
Tips gegeven?
Snelheid van kitwerk
Afspraak inplannen
Prijs van kitwerk

Waardeloos. Slechte response op wat meer vragen die onstaan of het verzoek wat onstaat vanuit offertes. Nemen blijkbaar de kleinere particuliere klant niet serieus of . Op de vraag om een offerte aan te passen en op de vraag waarom hoogwerkers zo duur zijn krijg je geen duidelijk antwoord. Heb een goede vakman nodig en dat zullen ze vast zijn maar de verkoopafdeling en/of communicatie is compleet waardeloos en allesbehalve service gericht.

Mooie website (buitenkant)

Neem ook kleinere klanten (particulieren) serieus. Dat doen ze niet.
Reageren slecht via mail traag en ontwijkend op lastige vragen.

Reactie Kitvoegen.nl:

Beste Anoniem,
Naar aanleiding van uw reactie :
U geeft aan dat eerst de hele buurt gekit moet worden ( waar u een passende offerte voor heeft gekregen ) en daarna maar 2 voegen op hoogte bij uw eigen adres.
helaas kost een hoogwerker voor 1 dag met transport zoals wij die nodig hebben met de juiste bak en stroom bijna net zoveel als heel de week huur.
dat uw buren niet mee betalen aan uw lekkage kan ik begrijpen maar daar wordt de hoogwerker niet goedkoper van.
U geeft aan het op een ladder te doen maar door de regelgeving en onze VCA Certificering mogen en werken wij niet op ladders op grote hoogtes.
Dit is ook bijna niet uit te voeren op een ladder maar dat begrijpen de meeste mensen wel.
Jammer dat u ons dan een slechte beoordeling geeft op uitgevoerd kitwerk wat we niet hebben uitgevoerd ( ? )

Score voor Kitvoegen.nl: 1/5
Beveelt u Kitvoegen.nl aan? Nee