Omgaan met klachten
Snelheid van kitwerk
Afspraak inplannen
Prijs van kitwerk

Van den Berg

Wij hebben een zeer slechte ervaring gehad met Kitvoegen.nl. Op de afgesproken datum en tijd kwam er niemand opdagen. Na telefonisch kontakt werd medegedeeld dat we niet ingepland stonden, maar het zou worden nagekeken. Even later werd ons medegedeeld dat de kitter ziek zou zijn en dat we zelf maar op zoek moest naar een kitter in onze omgeving.
Hieronder heb ik alles aangegeven met slecht, omdat alle onderdelen ingevuld moeten worden. Kwaliteit en snelheid van het kitwerk kan ik echter niet over oordelen omdat er uiteindelijk niemand gekomen is.

Afspraken nakomen, en mocht dit door overmacht onverhoopt niet kunnen op tijd kontakt opnemen en een nieuw alternatief aanbieden.

Reactie Kitvoegen.nl:

Deze meneer heeft zeker gelijk dat er niemand kwam opdagen op het juiste tijdstip.
Alleen verteld meneer er niet bij dat we de dag ervoor zeker 3x gebeld hebben dat onze kitter ziek was en we een nieuwe afspraak wilden maken en dat ook op meneer zijn voicemail hebben gemeld.
Echter wilden wij gelijk een nieuwe afspraak maken met meneer maar dat was niet meer nodig.
Had deze meneer dit wel gedaan hadden we zeker beter gescoord dan nu.......

Score voor Kitvoegen.nl: 1/5
Beveelt u Kitvoegen.nl aan? Nee