Kwaliteit van kitwerk
Snelheid van kitwerk
Afspraak inplannen
Prijs van kitwerk

Ken Vos

Via deze site heb ik een offerte gekregen van Kitbedrijf Van Driel en hen de opdracht gegeven voor het verwijderen van oude kit en het aanbrengen van kit in buitenvoegen, Per e-mail werd een garantie gegeven. Toen ik na enkele maanden klachten had over het wijken en afbrokkelen van het kitwerk werd door dit bedrijf ontkend dat ze het werk hadden verricht omdat ik de factuur niet meer bezit, terwijl de afspraak voor het werk toch duidelijk per e-mail is gemaakt. Sindsdien geen reactie meer van het bedrijf.

Ga niet met Kitbedrijf van Driel in zee! Toen ik een schildersbedrijf dit kitwerk liet zien, dachten zij dat ik het zelf had verricht, zo amateuristisch leek het.

Controleer de betrouwbaarheid en kwaliteit van de bedrijven waarmee u in zee gaat.

Reactie Kitvoegen.nl:

Geachte heer Vos,
Ons bedrijf is niet Kitbedrijf van Driel. Wij laten ook geen werk uitvoeren door Kitbedrijf van Driel. Wij garanderen hoogstaand kitwerk met ons bedrijf Kitvoegen.nl.
Maar we vinden het wel heel vervelend voor u dat u een slechte ervaring heeft met een ander kitbedrijf dan de onze.

Score voor Kitvoegen.nl: 2/5
Beveelt u Kitvoegen.nl aan? Nee