Karin

Rondreis Botswana

Beschrijf hier uw ervaringen

Met 2 tieners (17 en 15), afgelopen juli, 3 weken door Botswana getrokken. Het was een bewuste keuze om hoofdzakelijk Botswana te doen. Dit omdat het land groot is en er zo veel valt te zien. In samenwerking met Jan en Marianne is het een geweldige reis geworden. Veel mooie dingen gezien en gedaan. De uitgestrektheid van het land, de dieren, de zoutpannen, de Victoria Falls, de mooie bevolking en tenslotte het samen zijn met het gezin maakte het een enorm waardevolle reis. Zelf rijden, slapen op het dak van de auto, in combinatie met een enkele overnachting in een logde was voor ons de perfecte manier om door Botswana te trekken. Kamperen en zelf met de auto reizen is eenvoudig te doen. Het Belangrijkste is dat je je goed voorbereidt en dat je tijdens de reis je verstand erbij houdt.

We hebben alle 4 genoten van de reis. Khuduga bedankt voor de organisatie. Alles was super goed geregeld. Overal werden we verwacht en op tijd opgehaald voor de activiteiten. Jullie duidelijke reisgids gaf ons goede houvast.

Score voor Khuduga Botswana: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: