Opmaak en snelheid rapportage
Snelheid van de afspraak
Deskundigheid inspecteur

SIAVOSH MAGHSOUDIAN

Onze ervaring met dit bedrijf is heel slecht. De inspecteur met wie we in contact waren en tijdens de oplevering van ons nieuwbouw woning aanwezig was, heeft ons helaas onjuist geinformeerd! We hebben gekozen om tegen meerprijs ook de werking van de vloerverwarming op alle verdiepingen voor ons te controleren (35 euro extra hiervoor betaald). De inspecteur heeft ons verteld dat alles werkte terwijl dat niet het geval was!!! De vloerverwarming op de eerste verdieping en zolder werkt via een WiFi draadloos thermostaat welke op de dag van de oplevering niet aangesloten en aangemeld was. Hoe kon dan alles werken terwijl de draadloze thermostaat nog niet aangesloten was??? Wij zijn dan ook erg ontevreden met hoe wij geholpen zijn.

Reactie Keuringsdienst voor Wonen:

Geachte heer Maghsoudan,
Wij hebben elkaar telefonisch gesproken om de klacht door te nemen. U geeft aan dat de vloerverwarming ten tijde van de oplevering niet had kunnen functioneren . Tijdens de inspectie hebben wij gecontroleerd en geconstateerd dat de vloerverwarming op alle verdiepingen goed functioneerde.
Wij van Keuringsdienst voor Wonen vinden het spijtig dat u ontevreden bent over onze dienstverlening en hebben daarom ook aangeboden om een her-inspectie bij u uit te voeren. U heeft aangegeven dat de her-inspectie niet uitgevoerd hoeft te worden.
Wij hechten veel waarde aan een goede relatie met onze klanten en willen graag uw vertrouwen herwinnen.
Mocht u alsnog gebruik willen maken van de her-inspectie, horen wij het graag van u.
Team Keuringsdienst voor Wonen

Score voor Keuringsdienst voor Wonen: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee