Isa

Na een uitgebreide speurtocht op het internet en de wirwar van de vele Quooker-aanbieders, uiteindelijk terechtgekomen bij Keukentotaalshop. Buiten het feit om dat de prijzen heel aantrekkelijk zijn, was ook het telefonisch contact met Marcel bijzonder prettig. Het viel me meteen op dat hij echt verstand heeft van zaken en met je meedenkt. Zo had ik hem de situatie van mijn keuken geschetst en hij gaf al gelijk aan dat er wellicht geen houder nodig was voor de boiler en dat ik genoeg had aan een opslag van 3 liter, dus mensen onnodig op kosten jagen om meer te verdienen is duidelijk niet zijn bedrijfsmotto! Het is een behoorlijke uitgave en je wilt uiteraard dat het goed gebeurd, maar bij Marcel had ik geen onderbuikgevoelens. Ook de keurige bevestiging per mail van hetgeen wij qua prijs en montage (3 werkdaagjes) hadden afgesproken versterkte het vertrouwen. Gisteren is hij langsgekomen om de Quooker Flex te monteren en inderdaad: een hele sympathieke en deskundige kerel die erg netjes te werk gaat. Omdat ik 2 grote laden heb, paste de boiler niet onder de spoelbak en daarom heeft Marcel deze geplaatst in het kastje ernaast. Ook wilden wij de richting van het warme en koude water van de kraan andersom hebben omdat wij dat fijner en veiliger vonden voor onze kinderen. Allemaal perfect geregeld door Marcel en zonder extra kosten! Ik schrijf niet zo snel een review (uit luiheid 😊) maar dit keer kon ik het niet laten, ik ben bijzonder blij met het resultaat! Mensen, ook al ben je misschien door een actie of zo elders een paar tientjes goedkoper uit, ik weet zeker dat dit niet opweegt tegen de service die je krijgt bij Keukentotaalshop, je krijgt er echt geen spijt van! Het is tenslotte geen potje pindakaas die je in de supermarkt koopt. Marcel, nogmaals bedankt!

- Deskundig
- Perfecte service
- Goed bereikbaar
- Duidelijke communicatie
- Mogelijkheid voor montage
- Meedenkend

Absoluut niets!

Reactie Qraan, onderdeel van Keukentotaalshop:

Wow, wat een mooie review, bedankt en graag gedaan!

Score voor Qraan, onderdeel van Keukentotaalshop: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Quooker Flex