Jerry Israels

Bijzonder goede service. Snelle reactie en vriendelijk. Wij hebben een Quooker besteld en na overleg was het geen probleem dat wij hem in eerste instantie zelf probeerde te installeren. Mochten wij er niet uitkomen dan konden wij hem bellen voor de installatie tegen een vaste prijs. Qua advies nog even doorgenomen of wij een koppeling nodig hadden voor de aanlevering van koudwater. De kraan heeft 3 aansluitingen, warm, koud en kokend water. Koud moet dus worden gesplitst met een T koppeling. Deze wordt niet geleverd door Quooker bij de Pro Vaq, maar wel bij de andere. Lang leve Warmteservice te Arnhem voor de koppeling en toebehoren. Zij zijn ook altijd vriendelijk en nemen de tijd om advies te geven. Het installeren duurde bij ons ongeveer 1,5 tot 2 uur.

Levert en doet wat ze zeggen. Ook de reactie tijd op de mail is heel snel. Vanochtend een vraag gesteld en binnen één uur een reactie.

De site is heel overzichtelijk, want niet overal bieden ze een stroomverdeler aan. Dit is een stekkerdoos(origineel van Quooker) die zorgt dat er geen groepen uitklappen. De Quooker vraagt 1600watt en icm een oude vaatwasser kan dit teveel zijn voor één groep. Omdat ik geen risico wil lopen en deze maar een paar tientjes kost aangeschaft.

Ondanks dat we er geen gebruik van hebben gemaakt, waren zij qua installatie verreweg het goedkoopste.

Het leveren van de koppeling, stukje koper pijp en teflon tape was heel handig geweest. Of jullie aan aftersales doen weet ik niet, maar je kunt altijd een mail sturen om te vragen of iets bevalt?

Misschien wat video's op de site? Dat je zelf een Quooker uit pakt/ installeert?

Score voor Qraan, onderdeel van Keukentotaalshop: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Quooker Pro VAQ en energieverdeler