Keukentotaalshops

Keukentotaalshops Ook benieuwd naar feedback over de webshop Keukentotaalshops? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company345
9.5/10
Uitstekend (10/10)
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Keukentotaalshops met 9.5/10. Gebaseerd op 345 ervaringen.
Goed (8/10)

Beoordeling

Keukentotaalshops 1 beoordeling
Hans
Hans

Via Google zijn we op Keukentotaal gekomen. Goede prijs en uitstekende reviews. Zou dat in de praktijk bij ons ook zo zijn? De bestelde Quooker is door Marcel geïnstalleerd volgens afspraak. Hij heeft daarnaast, zonder meerkosten, zaken hersteld die niet meer goed waren. We zijn enorm tevreden met de Quooker en zeker ook met de service en het plezierige contact met Keukentotaalshop

Duidelijke afspraken en professionele installatie.

Score voor Keukentotaalshops: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja
Geslacht:man
Leeftijd:67
Quooker Flex Combi+

Via google zijn we op keukentotaal gekomen. goede prijs en uitstekende reviews. zou dat in de praktijk bij ons ook zo zijn? de bestelde quooker is door marcel geïnstalleerd volgens afspraak. hij heeft daarnaast, zonder meerkosten, zaken hersteld die niet meer goed waren. we zijn enorm tevreden met de quooker en zeker ook met de service en het plezierige contact met keukentotaalshop.

Bedrijfsinformatie

Keukentotaalshop is een online specialist, wij verkopen via onze webwinkels uitsluitend originele produkten en accessoires en bieden u graag de beste service.

Om als bedrijf zo efficient mogelijk te kunnen functioneren verkopen wij uitsluitend online en hebben wij geen fysieke winkel. U kunt uw bestelling wel afhalen, U krijgt van ons bericht zodra uw bestelling voor U klaar staat.

Wij staan voor uitstekende service!
Adres
Meander 151