Nazorg & garantie
Uitstraling showroom
Deskundigheid personeel
Montage

TmJ

Mooie keuken, maar de service is absoluut niet wat je ervan verwacht zou hebben. Keuken zit er al 3,5 jaar in en in die tijd ben ik degene geweest die voortdurend contact moest zoeken om te vragen wanneer de monteur weer eens langs zou komen. Meermaals is de monteur voor niets geweest i.v.m. onjuiste onderdelen en wat dies meer zij. Kortom, is je keuken in één keer goed, dan heb je geluk gehad, maar bij mij lijkt het een gebed te worden zonder eind.

Mooie keukens

Service

Reactie Keukenstudio Regio Oost:

Bedankt voor de het plaatsen van deze review.
Hierbij excuses voor het negatieve gevoel wat ontstaan is. Er zijn inderdaad wat communicatiestoornissen geweest met onze leverancier waarbij tot 2 x toe verkeerde onderdelen geleverd zijn. Daardoor heeft het extra tijd gekost om tot een oplossing te komen. Het laatste onderdeel is in bestelling en wordt binnenkort geleverd. Wij nemen contact met u op om een afspraak in te plannen.
Het belangrijkste doel van onze bedrijfspolicy is een tevreden klant en we hopen het binnenkort op te lossen, zodat u 100% kan gaan genieten van uw prachtige keuken.
groet, team Regio Oost

Score voor Keukenstudio Regio Oost: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Keuken