Assortiment
Winkel-uitstraling
Website
Prijs / kwaliteit verhouding

Weterings

Na een eerdere slechte review over de aftersales is Sombroek tocht van gedachten veranderd en heeft de missende onderdelen gratis geleverd

goede voorlichting

betere monteur inhuren, Missende onderdelen alsnog gratis leveren zonder eerst een slechte review gekregen te hebben. Uiteindelijk is het prima geregeld

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Bedankt voor de aanpassing van uw beoordeling.
Kleine noot is hier wel op zijn plaats. Wij zijn niet van gedachten veranderd door uw slechte review. Wij laten ons niet chanteren door mensen die het nodig vinden om op deze wijze hun 'gelijk' te halen.
Er is een opmerking geweest die ons van gedachten heeft veranderd. Dit had echter ook gewoon via e-mail of telefonisch gekund. Dan was het effect hetzelfde geweest.
De term 'missende onderdelen' klinkt overigens nogal dramatisch. Het betreft hier de sierkapjes van scharnieren op een keuken die een half jaar geleden is gemonteerd. Volgens ons zijn die sierkapjes gewoon geleverd en volgens u niet. In eerste instantie leek het er op dat wij die speciaal voor u moesten bestellen, maar gelukkig hadden we er nog een aantal welke wij aan u hebben kunnen overhandigen. Eind goed, al goed. ;)

Score voor Keukenspeciaalzaak Sombroek: 3.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja