Assortiment
Website
Prijs / kwaliteit verhouding

Jos Aerts

Zeer goede ervaring

n november/december 2019 zijn we op pad gegaan voor een nieuwe keuken en kwamen uit eindelijk bij Sombroek Keukens terecht omdat we daar een goed advies en beter geïnformeerd werden. Wij werden geholpen door Herja Lodder een aardig persoon die met je meedenkt tips geeft en waar je op moet letten bij de keuze van bijvoorbeeld het front het blad of andere zaken. Wij zijn een keer of 4 bij haar terug geweest en hebben de juiste keuze kunnen maken. Jerry de monteur die de keuken kwam plaatsen was een aardige man en werkte heel secuur en netjes het eind resultaat ziet er dan ook top uit en op 18 maart 2020 konden wij genieten van onze nieuwe keuken.

Een klein minpunt, dat het meerwerk erg duur uitviel was een domper was ruim 25% meer wat boven op de montage kosten kwam. Het zou een optie zijn dat bij de verkoop even beter wordt aangeven wat met verstaat onder de montage kosten.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Ik zie dat wij nog niet gereageerd hebben op uw mooie beoordeling. Excuus voor de vertraging.
Fijn dat alles naar tevredenheid is gegaan en dat u zo blij bent met uw nieuwe keuken. Wat betreft het meerwerk: slopen en afvoeren van de oude keuken + leidingen verleggen is altijd meerwerk, omdat vooraf moeilijk in te schatten is wat je tegenkomt. Wij gaan kijken hoe wij dit vooraf duidelijker kunnen communiceren.
Nogmaals dank voor de mooie beoordeling en heel veel plezier met uw nieuwe keuken!
Team Sombroek

Score voor Keukenspeciaalzaak Sombroek: 4.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja