Assortiment
Montage
Winkel-uitstraling
Website
Prijs / kwaliteit verhouding

Keukenspeciaalzaak Sombroek heeft jaren ervaring op het samenstellen van een nieuwe keuken,wij werden daarom ook goed begeleid hierin.

Het hele traject wat er bij komt kijken bij het plaatsen van een keuken werd goed begeleid en doorgesproken met de monteur die de keuken ging plaatsen. De stukadoor en schilder die nodig waren om onze keuken om te toveren tot een mooi plaatje, volgde elkaar goed op. In zeer korte tijd was de keuken met veel zorgvuldigheid geplaatst. Alles klopte, zeer veel dank aan deze monteur.

Heb geen verbeterpunten of tips, Sombroek keukens, staan voor kwaliteit en goede samenwerking tussen klant en verkoper. Heb toevallig een verhaal gehoord van een collega, die bij een andere keukenspeciaalzaak een keuken kocht, bij het plaatsen ging er van alles mis, duurde maanden voordat alles uiteindelijk in orde kwam.
Daarom zocht ik naar een betrouwbaar adres met jaren ervaring. Kwam bij Sombroek uit, voelde gelijk goed en dat bleek ook.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Wat een mooi geschreven review, worden we stil van...
U omschrijft precies waar wij iedere dag ons uiterste best voor doen: zorgen dat het voor de klant vlot en probleemloos verloopt. Wij doen wat wij beloven en als wij iets niet kunnen waarmaken, dan beloven we het niet.
Wij hebben het contact met u als zeer prettig ervaren en wensen u heel veel plezier van uw schitterende nieuwe keuken.
Team Sombroek

Score voor Keukenspeciaalzaak Sombroek: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja