Kwaliteit
Levering
Advies
Prijs

Helma

Op basis van meerdere aanbevelingen van kennissen, vrienden en familie zijn we voor onze nieuwe keuken gaan kijken bij Keukendepot Huissen, hier zijn we geholpen door Jany. Jany is erg enthousiast en gedreven, de klik en samenstelling van keuken maakte ons meteen enthousiast, vandaar dat we ook niet verder hebben gekeken en hier verder zijn gegaan. Eerder dan verwacht kregen we bericht dat de keuken al binnen is en of deze alvast bezorgd mocht worden, voor ons was dit geen probleem en dus hebben we de keuken laten eerder bezorgen. Van tevoren werden we netjes gebeld hoe laat de bezorgers zouden komen, en ze waren er ook binnen de afgesproken tijd. We hebben de keuken zelf gemonteerd, alles was erg duidelijk en bij vragen hebben Jany en Marinda ons netjes te woord gestaan. Bij het monteren zijn we op één probleem gestuit en dat was dat ons plafond ter hoogte van de hoge kasten te laag was tegenover de kasten welke we besteld hadden, dit waren we zelf vergeten te melden bij de aankoop. Jany en Marinda kwamen met het idee de plint van de hoge kasten lager te maken waardoor deze alsnog passen. De hoogte van de plint van de keuken was nu 150 mm en de hoge kasten 60mm, dit was niet zo mooi. Jany en Marinda kwamen met het idee de hoge kasten 'los te trekken' van de keuken. We hadden nog een extra ruimte van 1 meter, hierdoor konden we de hoge kasten opschuiven naar het einde van de keuken waardoor er in het midden van de keuken een meter overbleef. In deze meter hebben we 2 hoge wanden geplaats en een nis gemaakt welke nu dient als koffie en theehoekje. Jany en Marinda hebben meegedacht tot het uiterste en de keuken is hierdoor uiteindelijk nog 10x mooier geworden dan we gehoopt hadden. Voor een goed advies, een leuk verkoopgesprek, een hele goede prijs en goede service adviseren we iedereen eens een kijkje te nemen bij Keukendepot Huissen!

Gedreven personeel met veel kennis, goede prijs en kwaliteit, goede service.

Score voor Keukendepot: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 67
Keuken beton wit met graniet werkblad