J.A.

Jullie hebben heel veel mooie pakketten. Toch vond ik het dit jaar nog moeilijk om een pakket te vinden. Wij hebben een horecazaak in een sportcomplex (sporthal + overdekt zwembad). Als personeel hebben wij veel schoolgaande jongeren die na school een paar uurtjes bij ons werken terwijl de zwemlessen bezig zijn en 's avonds tijdens en na het sporten. Vaak zitten hier jongeren bij die nog geen 18 zijn, dus alle pakketten met alcohol vallen af. Daarnaast wonen ze nog thuis dus is het niet leuk als de helft van de inhoud afgegeven wordt aan de ouders omdat zij er zelf niets aan hebben. Maar het is wel gelukt om iets te vinden. Graag zou ik de keuze in dit soort pakketten wat groter zien en dan in de prijsklasse tot ongeveer € 30,00. Verder was alles goed in orde.Jullie hebben heel veel mooie pakketten. Toch vond ik het dit jaar nog moeilijk om een pakket te vinden. Wij hebben een horecazaak in een sportcomplex (sporthal + overdekt zwembad). Als personeel hebben wij veel schoolgaande jongeren die na school een paar uurtjes bij ons werken terwijl de zwemlessen bezig zijn en 's avonds tijdens en na het sporten. Vaak zitten hier jongeren bij die nog geen 18 zijn, dus alle pakketten met alcohol vallen af. Daarnaast wonen ze nog thuis dus is het niet leuk als de helft van de inhoud afgegeven wordt aan de ouders omdat zij er zelf niets aan hebben. Maar het is wel gelukt om iets te vinden. Graag zou ik de keuze in dit soort pakketten wat groter zien en dan in de prijsklasse tot ongeveer € 30,00. Verder was alles goed in orde.Jullie hebben heel veel mooie pakketten. Toch vond ik het dit jaar nog moeilijk om een pakket te vinden. Wij hebben een horecazaak in een sportcomplex (sporthal + overdekt zwembad). Als personeel hebben wij veel schoolgaande jongeren die na school een paar uurtjes bij ons werken terwijl de zwemlessen bezig zijn en 's avonds tijdens en na het sporten. Vaak zitten hier jongeren bij die nog geen 18 zijn, dus alle pakketten met alcohol vallen af. Daarnaast wonen ze nog thuis dus is het niet leuk als de helft van de inhoud afgegeven wordt aan de ouders omdat zij er zelf niets aan hebben. Maar het is wel gelukt om iets te vinden. Graag zou ik de keuze in dit soort pakketten wat groter zien en dan in de prijsklasse tot ongeveer € 30,00. Verder was alles goed in orde.Jullie hebben heel veel mooie pakketten. Toch vond ik het dit jaar nog moeilijk om een pakket te vinden. Wij hebben een horecazaak in een sportcomplex (sporthal + overdekt zwembad). Als personeel hebben wij veel schoolgaande jongeren die na school een paar uurtjes bij ons werken terwijl de zwemlessen bezig zijn en 's avonds tijdens en na het sporten. Vaak zitten hier jongeren bij die nog geen 18 zijn, dus alle pakketten met alcohol vallen af. Daarnaast wonen ze nog thuis dus is het niet leuk als de helft van de inhoud afgegeven wordt aan de ouders omdat zij er zelf niets aan hebben. Maar het is wel gelukt om iets te vinden. Graag zou ik de keuze in dit soort pakketten wat groter zien en dan in de prijsklasse tot ongeveer € 30,00. Verder was alles goed in orde.

Score voor Kerstpakketten IDEE: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja