Boerakker

Dit was een eerste opname, maar deze meneer wist niets over warmtepompen wij missen nu de uitleg en of de warmtepomp goed ingesteld is, deze is niet uitgelezen met computer

Reactie Kemkens Service:

Beste heer, mevrouw Boerakker,
Beste heer, mevrouw Boerakker,
Vervelend te horen dat e.e.a. niet helemaal naar wens is verlopen en dat u enig stuk aan informatie mist. Mocht het zo zijn dat u daar nog behoefte aan hebt laat het ons weten zodat wij hier op in kunnen spelen.

Hendrik van van Ledden

Meer persoonlijk contact.

Reactie Kemkens Service:

Beste heer van Ledden, wat fijn dat u de tijd neemt om ons een feedback te geven. U benoemt dat u meer persoonlijk contact wil hebben. Ik vind het lastig in te schatten op welk vlak u dat dan... Beste heer van Ledden, wat fijn dat u de tijd neemt om ons een feedback te geven. U benoemt dat u meer persoonlijk contact wil hebben. Ik vind het lastig in te schatten op welk vlak u dat dan bedoeld en misschien zou u ons dat nog willen toelichten aangezien wij voor persoonlijk contact staan. Vooral omdat wij service gericht zijn.