Lieke hooft

Ik heb vanaf 11 uur zitten wachten iets voor 1 uur werd ik gebeld dat de monteur later kwam . Dat was niet prettig. Ik moest weer naar mijn werk.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Ik vond het nog niet echt bijzonder rr

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van een service en onderhoudscontract? Kies max 3 antwoorden

Verwachtte opbrengst/rendement

Wat viel u in positieve zin op?

Dat er gebeld werd door een vriendelijke dame, om te zeggen dat de monteur later kwam

Reactie Kemkens Service en Onderhoud:

Bedankt voor uw review. Het is inderdaad niet prettig als een afspraak in tijd wat uitgesteld wordt en dat u dat pas kort van te voren hoort.
Ik moet u er wel op wijzen dat u een afspraak had tussen 11.00 uur en 13.00 uur. Dit betekent dat de monteur ergens in dit tijdsvak bij u aankomt. Dit betekent niet dat dan de reparatie of het onderhoud in dit tijdsvak klaar moet zijn. Ik zie dat de monteur uiteindelijk om 13.15 uur bij u is aangekomen. Fijn om te zien dat u tevreden bent met de bekwaamheid van onze monteur.
Kemkens

Score voor Kemkens Service en Onderhoud: 3/5