F.Spaan

Eigen medewerkers te sturen i.p.v ingehuurde zzp ers

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Kemkens wel/niet aanbevelen?

omdat de medewerker die op maandag 4 november is geweest heel alert was en op afstand van ons huis al had gezien dat het afvoerpijpje op ons dak niet goed is geplaatst en heeft er melding van gemaakt,ook aan binnenkant is het niet goed afgewerkt,heeft er foto,s van gemaakt en door gemaild.

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van een service en onderhoudscontract? Kies max 3 antwoorden

Ervaring van familie/vrienden, Betrouwbaarheid van de leverancier, Alles-in-1-pakket (aanschaf en installatie)

Wat viel u in positieve zin op?

vriendelijkheid van de service monteur,ten opzichte van degene die ketel heeft geplaatst

Reactie Kemkens Service en Onderhoud:

Bedankt voor uw review. Erg vervelend om te lezen dat bij het installeren van de ketel de afvoerpijp niet goed is gemonteerd. Ik heb de betreffende afdeling zojuist gesproken. Zij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen voor het maken van een afspraak.
Kemkens

Score voor Kemkens Service en Onderhoud: 4/5