Gerard Welling

Alleen om de afspraken structureel jaarlijks in dezelfde maand te plannen ( nu schuift het ieder jaar een maand op, of meer, als ik niet zelf de afspraak initieer.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Kundige monteurs, goede service. Afspraken worden nagekomen. Enige reden dat het geen 10 is maar 8 is dat wachten op een officieel bericht dat het weer tijd is voor onderhoud, ieder jaar opschuift. Zodat je theoretisch na 10 jaar 9 onderhoudsbeurten hebt gehad in plaats van 10 ( mij is dat gebeurd bij Kemkens en voorganger zodat ik de laatste drie jaar zelf afspraken in dezelfde maand maak als het jaar tevoren ).

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van een service en onderhoudscontract? Kies max 3 antwoorden

Betrouwbaarheid van de leverancier, Kennis en vakmanschap, Prijs/kwaliteit verhouding

Wat viel u in positieve zin op?

Alle genoemde facetten

Reactie Kemkens Service en Onderhoud:

Goedemorgen, vriendelijk dank voor uw positieve feedback. Inderdaad jammer dat de afspraakdatum steeds verschuift. We gaan ons best doen om dit in de toekomst te voorkomen.

Score voor Kemkens Service en Onderhoud: 3.5/5