Ik heb na de installatie van de vloerwarmingunit de ontvangen klacht van de buurman telefonisch gemeld aan de verkoper van de vloerverwarming. Deze gaf aan mij hierover nog terug te bellen maar dat is helaas niet gedaan. Deze mijnheer later nog ook een keer gemaild maar helaas geen reactie ontvangen. Beter zou het zijn als het telefoonnummer van de vakbekwame monteur, die de vloerverwarmingsunit ook plaatste aan mij door te geven om deze hierover te kunnen raadplegen.

Dus zelf op onderzoek uit gegaan. Volgens het bijgeleverde gebruikersvoorschrift van de fabrikant Albrand van de Boxerverdeler diende de pomp minimaal op stand 4 en maximaal op 6 te worden gezet.
Vervolgens op internet gevonden in de fabrikantsvoorschriften/specificaties dat de pomp minimaal op stand 2 kan worden ingesteld. Uiteindelijk blijkt nu i.o.m. de monteur dat bij 3 groepen de stand 1,5 voldoende is en minder geluid zal geven.

Wat viel u in positieve zin op?

Een aantal vragen gesteld over de verwarming en zijn door de monteur keurig beantwoord. I.v.m. ontvangen klachten van mijn buurman dat hij mijn pomp van de vloerverwarming hoort lopen heeft de monteur nog gekeken of de instelling van de pomp van de vloerverwarming niet te hoog maar ook niet te laag stond ingesteld. Helemaal top.

Score voor Kemkens Service en Onderhoud: 4/5