Vlotte service en vriendelijke, capabele medewerkers/monteurs

Ieder heeft zijn eigen keuze

Reactie Kemkens CV-ketels:

Beste mijnheer/mevrouw, bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Wat een mooie beoordeling voor onze service!

Herman

Kom afspraken na w.b. tijdsplanning, toevallig was ik eerder thuis (-;

Reactie Kemkens CV-ketels:

Dat is inderdaad niet handig Herman, als de monteur er eerder is dan volgens het afgesproken tijdsblok, gelukkig was u thuis. Ik wil u bedanken voor het invullen van deze review, we zullen het... Dat is inderdaad niet handig Herman, als de monteur er eerder is dan volgens het afgesproken tijdsblok, gelukkig was u thuis. Ik wil u bedanken voor het invullen van deze review, we zullen het meenemen als verbeterpunt. Verder heb ik het nog opgezocht voor u; helaas kon om meerdere redenen het toestel niet in contract genomen worden. Mochten wij u nog verder van dienst kunnen zijn dan horen wij het uiteraard graag!

van Gelder

Het zou fijn zijn als de monteur oor een 90 jaige man die nauwelijks kan traplopen even de cv had bijgevuld als service.

Reactie Kemkens CV-ketels:

Beste mijnheer van Gelder, dat is inderdaad jammer als dit niet gebeurd is. Ik zal een en ander nagaan voor u en ga binnenkort contact met u opnemen.
Met vriendelijke...

Jan Lowissen

Meer moeite doen om toch een offerte te maken. Heb zelf op het internet gezocht en er zijn genoeg oplossingen.

Reactie Kemkens CV-ketels:

Beste Jan, bedankt voor uw uitgebreide review. Jammer om te lezen dat u teleurgesteld bent in onze service. Ik ben nog een en ander nagegaan voor u en blijkt dat het hier om een collectief systeem... Beste Jan, bedankt voor uw uitgebreide review. Jammer om te lezen dat u teleurgesteld bent in onze service. Ik ben nog een en ander nagegaan voor u en blijkt dat het hier om een collectief systeem gaat waar de hele straat gebruik van maakt. Als het juist heeft u wel een offerte ontvangen voor de ventilatie. Ik hoop dat ik u zo voldoende geïnformeerd heb.
Klantenservice Kemkens