Smits

Er was naar aanleiding van de inspectiebeurt een urgente melding bij Daalderop gedaan; er zou diezelfde dag of anders de dag erna iemand voor komen. De volgende dag zelf moeten bellen voor de status; opeens wilde Kemkens toch zelf langskomen. Dat had niet n.a.v. mijn telefoontje in gang moeten gaan. Wel snel daarna ter plaatse.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Eerste ervaringen zijn nog niet super positief. Een maand geduurd voor ontvangen contract (aangegeven was 2 werkweken), idem veel langer dan gezegd voor er contact werd opgenomen voor een afspraak. Door Kemkens zelf gecreëerde verwachtingen worden niet waargemaakt.

Wat viel u in positieve zin op?

Heldere uitleg van de situatie, nette/vriendelijke monteurs (3 in totaal in 2 dagen).
Klantenservice beloofde binnen 30 minuten terug te bellen; is inderdaad gebeurd.

Reactie Kemkens Service en Onderhoud:

Dank u hartelijk voor uw tijd die u heeft genomen voor het sturen van uw review. Wij hebben uw verbeterpunten door gevoerd naar desbetreffende afdelingen. Graag willen wij u zo goed mogelijk blijven helpen dus dank u dat u ons dit hebt laten weten.

Score voor Kemkens Service en Onderhoud: 3/5