Frans de Bie

Medewerkers moeten beter opgeleid worden, als er nieuwe producten door Kemkens geleverd worden, en als er beloofd wordt om terug te bellen , moet dat ook gebeuren !

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Goede service bij storingen. Maar over nieuwe producten adviseren valt nog werk te verrichten, eerst leren en daarna pas installeren bij de klanten.

Wat viel u in positieve zin op?

Medewerkers zijn zeer vriendelijk, netjes en voorkomend. Doen hun uiterste best: Deze punten gelden voor de monteurs! Alleen de kennis van diverse monteurs, over de nieuwe ketel en de nieuwe Honeywell-kamerthermostaat laat te wensen over. Daar moeten ze nog meer over leren, om goed te kunnen adviseren.
Wat betreft de telefonische contacten, met de verkoopafdeling, ben ik helemaal niet te spreken: nieuwe cv-ketel gekocht, maar niet alles goed, zou teruggebeld worden, aantal keren toegezegd(!!), maar gebeurde niet.

Reactie Kemkens Service en Onderhoud:

Wij danken u hartelijk voor uw review. Wij hebben uw opmerkingen door gezet naar de afdeling verkoop, want wij willen u graag goede service blijven bieden.

Score voor Kemkens Service en Onderhoud: 3.5/5