Snel en goed

Prima service

Snelle reactie

Snelle service

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Geen lange wachttijd, vriendelijk personeel die ook toelichting geven wat zij doen.

Kunt u dit toelichten?

Bij telefonisch contact gelijk een afspraak kunnen maken.

Wat viel u in positieve zin op?

Er word gelijk actie ondernomen, alles werd goed gecheckt.
Er werd ook voldoende uitleg gegeven aan de stagiaire die meeliep.

Vooral zo doorgaan.

Betrouwbaar, vakkundig, vriendelijk en goed bereikbaar!!

Prima!

Betrouwbaar en deskundigheid

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Blijf investeren in goede professionals en geef ze de tijd om hun kennis te delen met de klant!!

Zij hebben de expertise

Kunt u dit toelichten?

Er moesten wel twee afspraken aan huis worden gemaakt en uiteindelijk was een simpel telefoontje met de leverancier het simpel op te lossen.

Wat viel u in positieve zin op?

De bereidheid mee te denken aan de oplossing.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Kortere planningstijden. Nu moesten we tot twee keer toe meer dan 4 uur tijd reserveren. De eerste keer kwamen ze na 4 uur en de tweede keer pas na drie uur na begintijd.

Boerakker

Dit was een eerste opname, maar deze meneer wist niets over warmtepompen wij missen nu de uitleg en of de warmtepomp goed ingesteld is, deze is niet uitgelezen met computer

Reactie Kemkens Storing:

Beste heer, mevrouw Boerakker,
Beste heer, mevrouw Boerakker,
Vervelend te horen dat e.e.a. niet helemaal naar wens is verlopen en dat u enig stuk aan informatie mist. Mocht het zo zijn dat u daar nog behoefte aan hebt laat het ons weten zodat wij hier op in kunnen spelen.

Hendrik van van Ledden

Meer persoonlijk contact.

Reactie Kemkens Storing:

Beste heer van Ledden, wat fijn dat u de tijd neemt om ons een feedback te geven. U benoemt dat u meer persoonlijk contact wil hebben. Ik vind het lastig in te schatten op welk vlak u dat dan... Beste heer van Ledden, wat fijn dat u de tijd neemt om ons een feedback te geven. U benoemt dat u meer persoonlijk contact wil hebben. Ik vind het lastig in te schatten op welk vlak u dat dan bedoeld en misschien zou u ons dat nog willen toelichten aangezien wij voor persoonlijk contact staan. Vooral omdat wij service gericht zijn.