Tijdens de gebruiksperiode zal de services misschien prima zijn geweest, maar bij het opzeggen van het contract was de SERVICE RONDUIT SLECHT.
Het gehuurde apparaat is ondertussen opgehaald,...
Het gehuurde apparaat is ondertussen opgehaald, maar tot op heden geen enkele bevestiging gekregen van opzegging van het contract enz. enz.

Reactie Kemkens CV-ketels:

Onze oprechte excuses voor eventuele ongemakken die u heeft ervaren. Mocht u verdere vragen hebben aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om te helpen. Mocht u mij in de... Onze oprechte excuses voor eventuele ongemakken die u heeft ervaren. Mocht u verdere vragen hebben aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om te helpen. Mocht u mij in de gelegenheid willen stellen om een en ander uit te zoeken, ter verbetering van onze service, dan zou ik dit zeer op prijs stellen. Zou u willen mailen naar: klantenservice@kemkens.nl of bellen met 088-5050330 en vragen naar Helga.
Vriendelijke groet,
Helga
Kemkens BV

Paul van der Wolf

Tijdslot afspraak is ruim. Als route bekend is klant informeren over verwachte tijdstip.

Ik heb in december jl een afspraak gemaakt voor een (gratis) servicebeurt. In april is deze pas uitgevoerd. Ik had gevraagd of dit met spoed kon. 3 tot 4 maanden wachten vindt ik erg lang. Dus... Ik heb in december jl een afspraak gemaakt voor een (gratis) servicebeurt. In april is deze pas uitgevoerd. Ik had gevraagd of dit met spoed kon. 3 tot 4 maanden wachten vindt ik erg lang. Dus direct, na afsluiting contract, komen had ik wenselijk gevonden.