Technisch lijkt de vervanging van de ketel heel goed geslaagd, maar uiteraard is het afwachten tot het winterseizoen

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Zoals elders ook, heeft de organisatie last gehad van de Coronapandemie. In het verleden konden zieke monteurs niet komen. OOk bij deze installatie was dit zo, maar de vervanger deed goed werk maar had stress door een dubbele taak. Daarom geen tijd om enige info te geven hoe het werkt.
Ook administratief is er vaak wat op te merken (ben ik een pietje precies?). Dit formulier wordt mij bij voorbeeld aangeboden in d veronderstelling dat de Remeha energiezuiniger zou zijn dan de voorgaande ketel, dat was niet het geval. Het is gewoon een vervanging.
Ik ontving ook een nota, maar deze is niet gespecifieerd, alleen de ketel is vermeld maar niet de thermostaat, en de vuilafscheider. Verder wordt verwezen naar de offerte on line, maar die is er niet meer, wel wat uitleg van hr Hendrickx, zonder details van de afrekening.
Tot slot: ik wacht nog op een garantietoezegging op papier: 10 jaar toch. Bovendien zou Remeha zicht garant stellen voor een oplossing als onverhoopt de overheid besluit tot snelle afbouw van het gas. Dit zou je zelf kunnen regelen via de Remeha site maar de naam Kemkens accepteert de site niet. Gebeld naar uw secretariaat "men zou dit regelen", maar hoe?
Kortom, de administratie is niet solide, uiteraard een kostenpost waar je graag op bezuinigt. Enfin, ik meld het maar even omdat U deze info wil hebben voro uw kwaliteitsstatus. Veel succes.

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van een cv-ketel? Kies max 3 antwoorden

Persoonlijk advies, Betrouwbaarheid van de leverancier, Prijs/kwaliteit verhouding

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

zie boven. Deels is het overmacht door Corona

Score voor Kemkens CV-ketels: 3.5/5