Moniek

De ketel hangt en werkt

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Ik heb mijn oude ketel al bijna 12 jaar bij jullie in onderhoud gehad, en de controles en reparaties verliepen altijd soepel.
Na de laatste controle werd de ketel afgekeurd en toen ik de ochtend erna wilde douchen bleek de ketel niet meer te werken. Kan natuurlijk toeval zijn, dus bij jullie een nieuwe ketel aangeschaft.
Nadat ik bijna een week geen warme douche had kwam de nieuwe ketel. Ondanks dat jullie al langs waren gekomen om alles na te kijken en de offerte te maken bleek bij installatie dat jullie de buis/leiding niet door de pijp konden krijgen en werd er gevraagd of ik niet kon vragen of de bovenbuurman van zijn werk kon komen. Dit kon uiteraard niet, als ik het van tevoren geweten had had ik natuurlijk wel zijn sleutel kunnen krijgen. Uiteindelijk is er een derde installateur gekomen die het toch voor elkaar kreeg zonder in het appartement van de buurman te moeten.
Vervolgens bleek dat de gasleiding naar mijn keuken lek was. Dat kan natuurlijk zo zijn, maar het gaf mij wel een ongemakkelijk gevoel dat jullie collega dit wel zwart wilde repareren voor me. Uiteraard heb ik hier geen gebruik van gemaakt en kook ik nu op inductie.
Daarnaast kan ik mijn CV niet bedienen met mijn Nest.
Al met al was deze ervaring dus niet zo prettig als ik van jullie gewend ben.

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van een cv-ketel? Kies max 3 antwoorden

Betrouwbaarheid van de leverancier, Alles-in-1-pakket(aanschaf en installatie)

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Zie toelichting

Score voor Kemkens CV-ketels: 2.5/5