Van delft

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Alles ging prima en waren ook op de juiste tijd aanwezig

Alles prima in orde

Boerakker

Dit was een eerste opname, maar deze meneer wist niets over warmtepompen wij missen nu de uitleg en of de warmtepomp goed ingesteld is, deze is niet uitgelezen met computer

vriendelijk

vriendelijke man

Reactie Kemkens Service en Onderhoud:

Beste heer, mevrouw Boerakker,
Beste heer, mevrouw Boerakker,
Vervelend te horen dat e.e.a. niet helemaal naar wens is verlopen en dat u enig stuk aan informatie mist. Mocht het zo zijn dat u daar nog behoefte aan hebt laat het ons weten zodat wij hier op in kunnen spelen.

Hendrik van van Ledden

Meer persoonlijk contact.

Als de monteur weg is voordat we de kans krijgen de deur open te doen balen wij wel hiervan.

Wat viel u in positieve zin op?

Helaas nog niet. In verleden wel.

Reactie Kemkens Service en Onderhoud:

Beste heer van Ledden, wat fijn dat u de tijd neemt om ons een feedback te geven. U benoemt dat u meer persoonlijk contact wil hebben. Ik vind het lastig in te schatten op welk vlak u dat dan... Beste heer van Ledden, wat fijn dat u de tijd neemt om ons een feedback te geven. U benoemt dat u meer persoonlijk contact wil hebben. Ik vind het lastig in te schatten op welk vlak u dat dan bedoeld en misschien zou u ons dat nog willen toelichten aangezien wij voor persoonlijk contact staan. Vooral omdat wij service gericht zijn.

Klanten tijdens afspraak beter informeren

1x in de twee jaar komt iemand langs en info die word gegeven door monteur is heel minimaal en reparaties worden uitgevoerd zonder overleg

Weinig

Seller plannen de afsprak

De vakman

Neen

Prima en vriendelijke monteur, die ook uitleg geeft.

Aardige monteur

Vriendelijk,kennis

Vriendelijkheid,kennis netheid

Op dit moment geen.

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijkheid, deskundigheid en duidelijkheid van monteur (monteuse)