Walter Cornelissen

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Beter communiceren. Tijdsblokken kleiner maken, nu een halve middag gewacht er komt geen monteur langs. Monteur laten bellen als hij bijna bij afspraak is.

Reactie Kemkens Storing:

Beste meneer en mevrouw, zou u uw gegevens aan ons willen doorgeven zodat ik u beter kan helpen want ik vind het echt heel vervelend dat e.e.a. niet goed is gegaan.

Meer persoonlijk contact ten tijde van contract

NVT

Kunt u dit toelichten?

werd niet serieus genomen de eerste keer een half jaar geleden ze zijde dat ik bij de leverancier moest zijn, voor mijn probleem met mijn thermstaat maar die wouden ook niets doen want zij hadden... werd niet serieus genomen de eerste keer een half jaar geleden ze zijde dat ik bij de leverancier moest zijn, voor mijn probleem met mijn thermstaat maar die wouden ook niets doen want zij hadden hem niet geplaatst zijden zij !! achteraf lag het aan de ketel van toen 1 jaar oud ,maar het is nu wel opgelost naar tevredenheid ,maar het had ook eerder een monteur kunnen sturen

Wat viel u in positieve zin op?

dat ze de laatste keer wel komen kijken naar het probleem

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

De Remeha E Twist klokthermostaat, niet moeten plaatsen als er een probleem is en dan verwijzen naar de leverancier omdat het niet hun schuld is als er een probleem is en dus er voor kiezen om de... De Remeha E Twist klokthermostaat, niet moeten plaatsen als er een probleem is en dan verwijzen naar de leverancier omdat het niet hun schuld is als er een probleem is en dus er voor kiezen om de klant min of meer in de kou te zetten

Snel contact

Makkelijk online

Snel geholpen

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Ik had storing gemeld met storing code maar helaas nu moet ik nog wachten omdat monteur geen onderdelen bij had, hij kon beter gelijk meenemen.