A van kaam

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Op tijd afspraak gemaakt, en keurig op tijd,

Wat viel u in positieve zin op?

Monteur was keurig op tijd en gaf vantevoren aan dat hij onderweg was,vriendelijke monteur !!

Monteur met veel kennis en goede tips

Veel kennis

Kees Derksen

Meer reclame maken.

Goede en vriendelijke monteur en vlotte service.

Goede tips.

Heb ik niet

Het word netjes gewerkt en goed opgeruimd.

Wat viel u in positieve zin op?

Snelle service en goed gedaan

Steenoven

Duidelijker internet site

Prima service de 1e keer

Gewoon goede service

Reactie Kemkens Service en Onderhoud:

Goedemiddag,
Wat fijn te horen dat je zo tevreden bent over onze dienstverlening. Wanneer je nog tips hebt om onze site te verbeteren horen we het graag.
Groet Lenny
Kemkens BV

Fleur

Misschien een wat duidelijkere tijdsindicatie. De afspraak was nu tussen 08.00-13.00 en ik kreeg een sms als hij onderweg was. Het zou dan fijn zijn als er een indicatie zou zijn van hoelang hij... Misschien een wat duidelijkere tijdsindicatie. De afspraak was nu tussen 08.00-13.00 en ik kreeg een sms als hij onderweg was. Het zou dan fijn zijn als er een indicatie zou zijn van hoelang hij onderweg is

Heel snel en vriendelijk contact toen ik belde voor extra informatie en toen ik de afspraak wilde verplaatsen. Daarnaast een hele fijne, behulpzame en vriendelijke monteur!

Wat viel u in positieve zin op?

De behulpzaamheid van de monteur en de klantenservice. Beide keren een hele positieve ervaring. Fijne mensen, rustige uitleg en nemen echt de tijd

Reactie Kemkens Service en Onderhoud:

Hallo Fleur,
Bedankt voor je positieve feedback, goed te horen dat je zo tevreden bent.
Hallo Fleur,
Bedankt voor je positieve feedback, goed te horen dat je zo tevreden bent.
Voor wat de tijdsindicatie betreft, in het stookseizoen is dit jammer genoeg niet mogelijk vanwege de enorme drukte. In de rustigere periodes zijn de tijdsblokken een stuk kleiner.
Groet Lenny
Kemkens BV

Verwarmingsketel wordt regelmatig goed gecontroleerd.

snelheid van controle