Anoniem wens niet te publiceren

De keurige manier van voorlichting. Kundigheid van de monteurs, maar helaas - waarschijnlijk door tijdsgebrek nogal gehaast en onvoldoende afwikkeling van het geheel. Te gestrest. Er wordt te nonchalant met vragen omgesprongen

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Tot nu toe is alles nog niet opgelost. Zie mijn mail d.d. 27/9-2019 na ook telefonisch in die afgelopen week, mijn klachten te hebben doorgegeven. Had wel respons verwacht na mijn "klachtenmail". Heb zelf woensdag gebeld, zou teruggebeld worden, niet gebeurd. Zelf weer vandaag contact moeten opnemen. Er wordt verzekerd dat alles in orde komt, maar ik zit dus ruim 14 dagen in de ellende. Ik hoop nu maar dat alles in orde komt. Wat heeft uw zgn. klantvriendelijkheid voor zin???????

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van een cv-ketel? Kies max 3 antwoorden

Kennis en vakmanschap

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Wat meer meeleven met de client. Klachten serieus nemen en meer in overleg met de klant treden. Vooraf beter bekijken hoe de situatie ter plekke is en pas tot installatie overgaan als alle onderdelen die nodig zijn aanwezig zijn. Wel vlot een contract onder je neus om te tekenen!!!!!!!

Score voor Kemkens CV-ketels: 0.5/5
Woonplaats nijmegen c,kaak@fo.nl