A. van Roy

Telefonische afspraak voor een spoedige installatie, vakmanschap en vriendelijkheid van de monteurs.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Kemkens wel/niet aanbevelen?

De monteurs wisten niets van twee kleine extra werkzaamheden , dit zal komen door de vervroegde montage. Begrijpelijk. Ook ontvingen we via de mail een foutieve factuur.
En onze dure oude thermostaat was kort na de installatie volgens een monteur ineens “weg”. Het vakmanschap en de vriendelijkheid van de monteurs is overigens zeer goed. Ondanks deze kleine foutjes kan ik Kemkens zeker aanbevelen.

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van een cv-ketel? Kies max 3 antwoorden

Aanbod, Alles-in-1 pakket (aanschaf én installatie), Kennis en vakmanschap, Snelheid van levering

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

De koopovereenkomst moet wel overeenkomen met de opdrachten die de monteurs meekrijgen. Een oude (dure) thermostaat mag niet zo maar “weg” zijn. De klant moet gevraagd worden wat er mee moet gebeuren. En de factuur moet kloppen met de koopovereenkomst!

Score voor Kemkens CV-ketels: 3.5/5
Woonplaats Waalre