Yfke Laanstra

Tijdens de aansluiting van de ketel werd er schade gemaakt aan de loodlap, deze is diezelfde dag nog verholpen maar zoals het nu lijkt niet volledig. Op het moment dat de installatiemonteurs wegreden moest ik ze gelijk weer terugbellen aangezien er al lekkage was. De dagen erna ontstonden er lekkageplekken in het plafond eronder en hebben we WEER moeten bellen en is er een monteur langsgeweest om WEER iets aan te draaien wat niet goed vastgedraaid was.

Inmiddels zijn we een paar weken verder en constateerde ik afgelopen zaterdagochtend dat tijdens een hoosbui het water bij de ketel naar binnen liep. Ik heb WEER de servicedesk moeten bellen en het bleek dat er in dergelijke gevallen in het weekend niemand kon helpen aangezien er voor de montageploeg/installatiemonteurs geen weekend-/storingsdienst is. Gelukkig kwam er wel een monteur van jullie langs om toch te beoordelen of het niet wederom een niet goed aangedraaide aansluiting was. Het was inderdaad lekkage vanaf het dak, vermoedelijk de loodstrip.

Er kon echter niemand langs gestuurd worden want alle monteurs waren ketels aan het plaatsen en degene met een spoeddienst had zich die ochtend ziek gemeld. Ik vind dit een uiterst kwalijke zaak. Wij gaan vanmiddag op vakantie en ik heb me afgelopen zaterdag al gemeld. Godzijdank is er geen non-stop regen maar het komt erop neer dat we met de gebakken peren zitten en hier geen oplossing voor wordt geboden.

Ik ben uiterst ontevreden over deze gang van zaken. Het plaatsen van de ketel en de service tot nu toe is ver beneden de maat en ik verwacht een passende reactie hierop.

In afwachting van uw reactie.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Alles, ook aan de telefoon werd ik van afdeling naar afdeling doorverbonden en iedereen ging naar mekaar wijzen. Hier heb ik als klant totaal niets aan; ik wil een oplossing. En dat terwijl vanaf zaterdag al was aangegeven dat dit hoge spoed had gezien onze vakantieplannen.

Wat viel u in positieve zin op?

de monteur die de laatste beide keren is geweest begreep in ieder geval wat het begrip 'service' inhoudt: een uiterst vriendelijke man die ook aangaf dat hij de laatste keer met name zijn gezicht liet zien omdat hij zich realiseerde hoe onze Kemkens ervaring tot nu toe was en dat hij niet weg kon blijven. Hij wist namelijk al bijna 100% zeker dat hij het probleem niet kon verhelpen maar koos er toch voor om langs te komen.

Score voor Kemkens Service en Onderhoud: 1/5
Woonplaats Lage Zwaluwe