Begeleiding koks(assistenten)
Smaak gerechten
Informatie in het voortraject
Sfeer locatie

Theo Tiemessen

Iedereen was zeer tevreden met de goede en sympathieke chefs

Wat voor workshop heb je bij ons gevolgd?

Privé kookworkshop met eigen groep

Gezelligheid, sympathieke begeleiding en ruimte, waarbij het feit dat mijn kookworkshop aanving terwijl het ROC nog bezig was en de gasten daarom in een hoekje moesten bivakkeren, op de koop wordt genomen, hetgeen eigenlijk ook wel leuk was omdat ik jarenlang een ROCvA-docent ben geweest.

Voorgerecht salade is aan de simpele kant
Vlees kwam lauw op tafel, 'schuld' van de langzame cursist/aansnijder.
Twee van de voorgestelde aanpassingen werden door mij als dwingend en onacceptabel ervaren, met name het voorstel om uiterlijk één maand te kunnen uitstellen met volledige betaling vooraf van de kosten. Ik stond op het punt mijn ARAG-verzekering aan te spreken en mijn juridische bijstand van de Consumentenbond. Ik vind dat dit voorstel niet door de beugel kan.
Maar tenslotte geef je geen feest vanwege je 70 ste verjaardag om daardoor maandenlang kwaad te zijn vanwege juridisch getouwtrek.
De enige oplossing die overbleef was verplaatsing naar de middag en daar was ik achteraf gezien blij mee. Alle genodigden vinden dat het een heel leuk en bijzonder feest was, waar ik nu nog complimenten voor krijg. Voornamelijk op het conto te schrijven van de chefs, ruimte en gemoedelijkheid.

Score voor Keizer Culinair: 3/5
Zou je ons aanbevelen? Ja