Begeleiding koks(assistenten)
Smaak gerechten
Informatie in het voortraject
Sfeer locatie

Kook cursus keuken Piemonte gedaan. 4 gangendiner met 5 personen gemaakt. Doordat 2 van de 5 personen niet zo snel werkten in de keuken, vond ik het een beetje stressvol. Ik had het gevoel erg hard te moeten werken om een wel heerlijke maaltijd te maken. Dus ik stel voor om inplaats van 2 antipasti en ook 2 groente gerechten bij het hoofdgerecht daar een aanpassing in te maken. Ook merkte ik dat voor minder ervaren kokers de instructies niet duidelijk genoeg zijn, waardoor tijdnood nog groter werd.

begeleiding koks assistent was uitstekend, maar omdat zij haar aandacht moest verdelen over 16 mensen was het voor minder ervaren koks veel zelf uitvinden en werden er ook fouten gemaakt, waardoor delen van een gerecht mislukten.
Menu en de recepten zijn uitstekend. Thuis zou ik ze zo namaken.

Menu niet overvol maken, zodat het koken stressvol wordt. Materiaal beter beschikbaar maken. Ovenwanten, vijzel en andere atrributen waren wat lastig te vinden.

Reactie Keizer Culinair:

Hoi Eliane, dank voor je mooie cijfers en feedback, daar kunnen we wat mee! Hopelijk ga je het menu thuis nog eens dunnetjes overdoen en we hopen je nog eens te mogen verwelkomen bij Keizer Culinair!

Score voor Keizer Culinair: 4/5
Zou je ons aanbevelen? Ja