Begeleiding koks(assistenten)
Smaak gerechten
Informatie in het voortraject
Sfeer locatie

Aniek de Rooij

Ik vond de recepten erg leuk, de locatie is prachtig en de begeleiding was leuk en erg aardig. Echter, je boekt een individuele kookworkshop omdat je graag echt wat zou willen leren. Na een uur was ik klaar met de bereiding en is er eigenlijk nog 3 uur voorbij gegaan aan enkel het opeten van de gerechten. Gezellig, zeker! Maar ik kwam ook wel echt om te leren. Ik zou graag meer achtergrondinformatie willen over de specifieke kookstijl, bijvoorbeeld achtergrond of meer informatie over ingrediënten/kruiden die vaak gebruikt worden. Meer begeleiding en advies over kooktechnieken. Ook had ik het fijn gevonden als we wat meer verschillende gerechten per persoon hadden gemaakt. Het voelde mij een beetje als een teambuilding uit je aan, prima voor teambuilding, maar niet voor een individuele kookworkshop.

Reactie Keizer Culinair:

Hoi Aniek, dank voor je reactie en feedback. Wij gaan de tips meenemen en bespreken binnen het team. We hopen dat je toch terugkijkt op een geslaagde middag en hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen!

Score voor Keizer Culinair: 3/5
Zou je ons aanbevelen? Ja