Begeleiding koks(assistenten)
Smaak gerechten
Informatie in het voortraject
Sfeer locatie

De Leerweg

De reservering via de website en de communicatie verliep vlekkeloos. De antwoorden op mijn vragen kwamen erg snel. Zelfs op momenten dat je dat niet hoeft te verwachten. Het voortraject is daarom bij ons perfect te noemen.

Met 11 man sterk waren we met ons team naar Rotterdam gekomen. Bijna niemand wist wat we gingen doen dus het was nog wel even spannend of deze verrassing in goede smaak zou vallen.

We werden zelfs buiten al begroet door de vrolijke Piet en we werden er op gewezen dat we aan de andere kant wat kosten konden besparen op het parkeertarief. Erg fijn!

Eenmaal binnen gekomen werden we vriendelijk begroet, onze jassen werden aangenomen en we kregen een fijn drankje aangeboden.

Toen de instructies waren gegeven was het tijd voor Team De Leerweg om aan het werk te gaan. In groepjes gingen we de verschillende gangen maken om deze daarna uiteraard zelf te nuttigen.

We werden erg vrij gelaten en moesten dus daarom zelf nadenken en dat zet je ertoe om echt samen na te denken en samen te werken. We hebben allemaal Franse gerechten gemaakt en het paste heel goed bij elkaar.

Alle gangen waren gelukt en het smaakte ons allen goed.
We hebben een zeer geslaagde avond gehad en we gaan dit zeker weten nog eens doen.

Achteraf hebben we de recepten mee gekregen zodat we het thuis ook nog eens kunnen gaan maken.

Groeten De Leerweg Schipluiden / Bergschenhoek

Het mooie van de locatie is de huislijke sfeer!
Perfect voor het informele gevoel.

De opmaak van de borden zouden we de volgende keer meer aandacht aan willen geven. Dat brengt nét dat beetje extra.

Reactie Keizer Culinair:

Hoi Vincent,
Allereerst dank voor het schrijven van deze uitgebreide feedback! Niet alleen vinden wij het super leuk om dit terug te lezen, ook (toekomstige) gasten krijgen een mooi beeld van Keizer Culinair!
Super dat alles zo goed bevallen is, van het voortraject, tot de avond zelf en de recepten boekjes die jullie mee hebben gekregen. Precies zo hoort de ervaring te zijn! :)
We hopen jullie snel nog eens te mogen ontvangen!
Tot dan!
Met culinaire groet,