Vera

Kaartje op de tafel vond ik attent.
Watermeloen als voorgerecht vond ik erg tegenvallen. Lege schil met een hoopje hele piep kleine blokjes watermeloen gesneden. Het is zo klein dat de smaak verloren gaat. Ik zie dat een andere gast ook commentaar op 7/8 heeft gegeven. Jammer niets mee gedaan.
Hoofdgerecht was aardig.
Vijf x (2 gerechten gegeten) kwamen diverse personeelsleden vragen of alles naar wens was, dat is wat veel. Geef de bediening eigen tafels zodat degene weet dat het gevraagd is.

Bon afgerekend, toen bleek dat twee drankjes van de tafel naast ons bij ons stonden. Ze wilden ze ook eerst bij ons serveren, maar wij hadden niets besteld.

Reactie KEES eten & drinken Poortugaal:

Beste Vera,
Wij willen je hartelijk danken voor je feedback. Wij hebben deze review meegenomen tijdens het keukenoverleg van vanmorgen en zullen het receptuur van de watermeloen aanpassen.

Ik begreep dat de drankjes inderdaad op de verkeerde tafel was aangeslagen maar dat u hiervoor wel het geld terug heeft gehad. Nogmaals onze excuses hiervoor.

Wij willen u nogmaals danken dat u de tijd heeft genomen om ons feedback te sturen en wij gaan hiermee aan de slag.

Graag tot een volgende keer.

Team KEES

Score voor KEES eten & drinken Poortugaal: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Geslacht: vrouw