Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Miranda

Ik ben erg tevreden over de service van Ton en zijn collega's. Bij mij thuis werd door kattenren.com opgemeten hoe groot de ren zou worden. De panelen heb ik thuis laten bezorgen, helaas bleek bij de montage dat 1 van de panelen niet helemaal goed op maat was. Ton heeft dit probleem snel opgelost, hij kwam enkele dagen later bij mij thuis met een collega om het paneel kleiner te maken en de kattenren monteren (als extra service!). Wat ik ook een groot voordeel vind is dat we begin november langs zijn geweest in Best, en dat we eind november de ren al hadden staan. Hij doet zijn best om mensen zo snel mogelijk te helpen.

Goed in probleemoplossing, denkt mee met mogelijkheden. Extra service die geboden werd omdat het paneel niet helemaal goed was, is echt top!!

Verbeteringen m.b.t. offerte: persoonlijk vind ik het bedrag voor montage wat aan de hoge kant, ik begrijp dat hier het uurloon in zit, maar wellicht kan voor nieuwe klanten een gespecificeerde offerte wat meer begrip brengen. Bijvoorbeeld: hoeveel zijn de voorrijkosten, hoeveel uren geschatte werktijd, zijn de bezorgkosten inbegrepen, etc.

Score voor Kattenren.com: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: Kattenren balkon