Laagland

Ik ben teleurgesteld met hoe het is gegaan. Ik ben in gesprek gegaan met een verkoper over het bureau dat ik graag wou.
We kwamen samen tot een offerte, deze heb ik per direct betaald en ik was verheugd te vernemen dat het bureau snel bezorgd kon worden en in elkaar gezet kon worden bij mij thuis.

Bij levering was ik van de veronderstelling dat ze een onderdeel waren vergeten; dit zat immers op de foto erbij. Ik heb contact gezocht met Kato en wou graag de verkoper spreken die mij de offerte heeft aangeboden. Deze zou mij vandaag terugbellen; dit is niet gebeurt. Ik heb vandaag 3x gebeld, de laatste keer was 10 minuten voor sluitingstijd want ik kreeg een vermoede dat de "De verkoper belt u vandaag terug" niet zou gebeuren. Tot op het laatste moment voor vijf uur werd mij verteld dat de verkoper mij zou terugbellen. Niet gebeurt. Ik zit me de hele dag al op te vreten, puur omdat het niet is gegaan zoals ik had gehoopt en er mij dus tot 3 x is beloofd dat er vandaag teruggebeld zou worden. Resultaat? Dit geeft gewoon een enorm rot gevoel.

Het voelt nu bijna als; het geld is al binnen - bureau is in elkaar gezet. Succes ermee.

Tevens is er belooft dat de bezorgers/monteurs een half uur van te voren zouden bellen zodat ik weet wanneer ze zouden komen. Dit is ook niet gebeurt.

Ik ben echt zéér teleurgesteld in dit bedrijf.

Professionele montage - vlug en adequaat.

Reactie KATO Kantoorinrichting & Projecten:

Beste Jeff,
Dankjewel voor je review, wat jammer dat we je niet naar tevredenheid hebben kunnen helpen. We zullen hierbij inhoudelijk reageren op je review.
(1) Je geeft aan dat je de offerte direct betaald hebt, je hebt inderdaad de factuur vlot betaald, waarvoor dank. Offertes hoef je echter bij Kato nooit te betalen. (we willen dit toch even duidelijk maken richting toekomstige klanten)
(2) We betreuren dat we niet dezelfde dag adequaat konden reageren. Echter, zoals bij veel bedrijven momenteel, hebben we ook bij Kato te maken met een personele onderbezetting. We hebben heel erg onze best gedaan voor je, maar dezelfde dag reageren is ons deze dag helaas niet gelukt.
(3) Het item waarover je belde betrof een akoestisch scherm. In onze webshop staat duidelijk vermeld dat dit akoestische scherm geen onderdeel is van het duo bureau. Zie: https://www.katokantoorinrichting.nl/duo-bureau-elektrisch-verstelbaar.html
Namens Kato wensen we je een fijne zomer :-)
Hartelijke groet, Joost

Score voor KATO Kantoorinrichting & Projecten: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: