Centrale Apotheek Dupont, Centraleapotheekdupont@hotmail.com

Vooreerst was het een makkelijke zoektocht naar thermische papierrollen: gewoon de afmetingen invullen en daar verschenen al de juiste thermische papierrollen. Voor het invullen van de aantallen was het ook geen probleem. De website is heel gebruiksvriendelijk en alles is duidelijk afgebeeld. Ook bij het vermeerderen van de aantallen verschenen direct de prijzen, haast geen wachttijd.
Het invullen van de gegevens verloopt ook perfect, gezien bij problemen bijkomende info "voorhanden" is.
Na de bestelling te hebben geplaatst en betaald , kreeg ik een telefoontje waarbij ik nog een bijkomende korting kreeg.
Ik ben echt heel tevreden als Belgische klant , want waar ik soms moet achter vragen is een juiste factuur en bij GOODSTORE was alles correct vermeld op de factuur (o.a. BTW-nummer) . Ook voor de levering op kantoor. Haast geen wachttijd tussen bestelling en levering. Levering gebeurde 's morgens , dus daar ook geen "verloren wachttijd". Ik denk dat het moeilijk zal zijn voor een ander bedrijf om zo een goed score te halen.

Makkelijk, eenvoudig, correct en snel

er schiet me echt niks binnen... dan maar "geen"

Score voor Kassarollengigant.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
250 thermische rollen