Jan Rein Hettinga

Ontevreden. Ik heb een tent gekocht die op de website stond als aanbieding, waar ik ook nog over gebeld heb met een medewerker van de winkel en vervolgens bleek direct na aankoop dat deze tent helemaal niet leverbaar is en ook niet meer leverbaar wordt. Ik denk dat de website vrij eenvoudig te koppelen moet zijn aan de voorraad, waardoor zulke fouten te voorkomen zijn. Ik kon wel een vergelijkbare tent 'krijgen' zei de medewerkster aan de telefoon, maar dan moest ik fors bijbetalen en dus de volle prijs betalen. Dat noem ik geen service of 'goedmakertje'.

Reactie Karsten Travelstore:

Beste meneer Hettinga,
Bedankt voor uw eerlijke review. Ik snap u teleurstelling erg goed. En ben het dan ook volledig met u eens dat het geweldig zou zijn als de voorraad van de winkel (weer) gekoppeld zou zijn met de webshop. Achter de schermen wordt hier dan ook keihard aan gewerkt. Voor nu is het roeien met de riemen die we hebben. Gelukkig gaat dit voor 99% goed, maar helaas gaat het ook wel eens niet zoals we zouden willen. Nogmaals mij excuses voor het ongemak en hopelijk tot een volgende keer.
Met hartelijke groet,
Yaƫl Hoffer

Score voor Karsten Travelstore: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Baldani tent