Hoe beoordeel jij onze flexibiliteit?
Hoe beoordeel jij onze service?
Vond je op onze website de informatie die je zocht?
Wat vond je van de persoonlijke benadering?

Sonia Hoenders

Mail en telefoon

Hoe heb je Kantoor-Groningen, Kantoor-Drenthe of Kantoor-Friesland gevonden?

google

Wat vond jij opvallende, sterke punten in onze service en dienstverlening?

Snelle reactie, uitgebreide rondleiding, mogelijkheid tot onderhandelen

Wat kunnen wij verder verbeteren?

Hou die goede service ook als iemand eenmaal huurder is, Ik hoor veel wanklanken en onrust onder de huurders over onderhoud en niet nagekomen afspraken. Dat schept ongenoegen en onvrede onder de huurders. Dat kan toch niet jullie bedoeling zijn want jullie zijn toch ook afhankelijk van de huurders.
Ik hoop dat er snel oplossingen komen voor de problemen die er zijn:
stankoverlast door waarschijnlijk marters,
post die niet op een veilige plek ligt
bewegwijzering zodat onze klanten ons weten te vinden als ze in het pand zijn (en niet bij mij in unit 10 hoeven aan te kloppen om te vragen waar …… te vinden is. Dat gebeurt regelmatig terwijl ik in een klantsessie zit).
Onderhoud wat nodig gebeuren moet.
Ik ben positief over de mogelijkheden en hoop in gesprek te kunnen blijven met de verhuurder hierover!!

Reactie Kantoor-Groningen Kantoor-Drenthe Kantoor-Friesland:

Beste Sonia,
Fijn dat je onze bemiddeling wel goed vindt. Daar gaan deze vragen eigenlijk ook over.
Heel vervelend dat je dit ervaart. Het beheer van dit pand ligt niet bij Kantoor-Drenthe maar bij een ander team, namelijk bij B-HEER. We hebben ze gevraagd om te kijken of je ook een klacht hebt ingediend, maar zij hebben geen klachten van jou ontvangen. Het team van B-HEER gaat contact met je op te nemen om deze punten met je te bespreken.
Team Kantoor-Drenthe

Score voor Kantoor-Groningen Kantoor-Drenthe Kantoor-Friesland: 3.5/5
Zou je Kantoor-Groningen, Kantoor-Drenthe, Kantoor-Friesland aanbevelen bij andere ondernemers en organisaties? Ja
Aangekocht product: